Donnerstag, 11. Juli 2013

OOTD: STYLIGHT "About Us"-Shooting - Tagesoutfit: Mein roter Playsuit für das STYLIGHT-"About Us"-Shooting




Vor knapp zwei Wochen wurden wir von STYLIGHT für den neuen "About us"-Bereich abgelichtet.
Wir mussten erst für ein "normales" dann für ein "witziges" Einzelportät Modell stehen.

Ich habe mich dafür für meinen Lieblings-Playsuit von Zara entschieden und ihn mit einer Statement-Kette von Mango und Metallic-Ankel-Sandals von 3 Suisses kombiniert.

Die anderen Fotos mit mir im Vordergrund entstanden für den "About us"-Bereich des neuen STYLIGHT-Magazines, das in wenigen Tagen endlich online gehen wird. Ich bin schon ganz aufgeregt!!!

--


Two weeks ago we had a shooting for the new "about us" page on STYLIGHT. First we had to pose in a more "natural" way but later we could be more "funny" and pose with different props we organized for the shooting. 

I wear my favourite playsuit from Zara, a statement necklace from Mango and silver ankle sandals from 3 Suisses.

Pics no 3 and 4 are the new ones for the "about us" page of the new STYLIGHT-magazines which will be launched within the next days. I'm so excited!!!!







Fotos: Christoph Schaller

Kommentare:

  1. funny pics!
    Great blog
    Kisses from Switzerland ;)
    http://theblondiediary.blogspot.ch/

    AntwortenLöschen
  2. Seems to have been an amazing day! And you look gorgeous in red!!!
    love the photos!
    xx
    Ylenia
    Ambitieuse.net

    AntwortenLöschen